§ 1. Organizatorzy konkursu
Organizatorem konkursu jest Arkadiusz Iwaniak Poseł na Sejm RP
Partnerem konkursu jest Płocka Spółdzielnia Lokatorsko-Własnościowa
§ 2. Cele konkursu
Celem konkursu „Najpiękniejszy letni balkon w Płocku w 2023 roku”, zwanego dalej „konkursem” jest:
-
promocja dbania o swoje najbliższe otoczenie przez mieszkańców Płocka ,
-
podnoszenie świadomości ekologicznej mieszkańców Płocka,
-
ochrona środowiska naturalnego, poprzez poprawę stanu czystości, ładu i porządku oraz poprzez działania proekologiczne,
-
zwrócenie uwagi na wygląd i zagospodarowanie posesji na terenie miasta Płocka,
-
promocja nowatorskich rozwiązań dekoracyjnych, mających wpływ na estetykę balkonów oraz miasta Płocka,
-
Integracja mieszkańców Płocka.
§ 3. Uczestnicy konkursu
-
Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy pełnoletni mieszkańcy miasta Płocka będący właścicielami/współwłaścicielami nieruchomości leżących w granicach administracyjnych miasta Płocka, na których znajdują się zgłaszane do konkursu balkony.
-
W konkursie nie mogą brać udziału członkowie Komisji konkursowej, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby przysposobione.
§ 4. Komisja konkursowa
-
W skład Komisji Konkursowej wchodzą:
-
Arkadiusz Iwaniak – Poseł na Sejm RP,
-
Maciej Krajewski – koordynator akcji,
-
Mariusz Wojda – koordynator akcji
-
Sławomir Wrześniewski – koordynator akcji
-
Grzegorz Bor – koordynator akcji
-
Nagrody w konkursie przyznane zostaną przez Komisję Konkursową w kategorii: Najpiękniejszy letni balkon w Płocku
-
Komisja przyzna nagrody za I, II i III miejsce.
-
Ocena balkonów przeprowadzona zostanie na podstawie kryteriów określonych w §7 pkt 3.
-
Do zadań Komisji Konkursowej należy w szczególności:
-
przeprowadzenie wizji lokalnej zgłoszonych do konkursu balkonów,
-
wybór balkonów nominowanych do zajęcia I, II i III miejsca.
§ 5. Zasady uczestnictwa w konkursie
-
Wymogiem koniecznym uczestnictwa w konkursie jest dostarczenie w wyznaczonym terminie wypełnionej karty zgłoszeniowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
-
Dokumenty należy dostarczyć do biura poselskiego Arkadiusza Iwaniak w Płocku ul. Rembielińskiego 8 osobiście, przesłać pocztą na adres biura (decyduje data wpływu) lub przesłać skan podpisanej Karty zgłoszeniowej oraz oświadczenia RODO pocztą elektroniczną na adres: biuroposelskie.aiwaniak@gmail.com
-
Dostarczenie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
-
Uczestnictwo w konkursie wiąże się z udostępnieniem zdjęć ogrodu na oficjalnym profilu posła na Facebooku.
-
W konkursie każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden balkon.
-
Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.
-
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem balkonu do konkursu ponoszą uczestnicy.
-
Zgłoszenie balkonu do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wizję lokalną przeprowadzoną przez komisję konkursową w wyznaczonym terminie.
-
Konkurs rozpoczyna się 1 czerwca.
-
Termin zgłoszenia do konkursu mija 30 czerwca 2023 r.
-
Wizja lokalna balkonów odbędzie się w dniach od 1 lipca do 31 lipca 2023 r., po uprzednim uzgodnieniu szczegółowego terminu.
-
Wyniki konkursu, wraz ze zdjęciami zwycięskich balkonów, zostaną opublikowane na profilu Facebook Posła na Sejm RP Arkadiusza Iwaniak.
-
W sierpniu zostaną ogłoszone wyniki konkursu oraz wręczone nagrody. Organizator poinformuje telefonicznie lub mailowo o terminie ogłoszenia wyników i wręczenia nagród.
§ 7. Kryteria oceny
-
Przyjmuje się system punktacji od 1 do 10 dla każdego kryterium określonego w ust. 3.
-
Zwycięzcą konkursu zostaną osoby, które otrzymają największą liczbę punktów.
-
Ocena zgłoszonych ogrodów następowała będzie według następujących kryteriów:
-
-
W kategorii „Najpiękniejszy letni balkon”:
-
-
-
0-10 pkt – czystość, ład i porządek na terenie balkonu,
-
0-10 pkt – rabaty kwiatowe,
-
0-10 pkt – elementy dekoracyjne, w tym elementy małej architektury,
-
0-10 pkt – walory ekologiczne,
-
0-10 pkt – ogólny klimat balkonu.
-
-
Każdy członek komisji konkursowej przyznaje punkty za poszczególne kryteria od 1 do 10.
-
Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 50.
-
Ostateczna ocena przyznana przez komisję konkursową nie podlega odwołaniu.
§ 8. Nagrody
-
Za zajęcie I, II i III miejsc komisja konkursowa przyzna nagrody rzeczowe.
-
Łączna wartość nagród w konkursie wynosi 1000,00 zł. Za pierwsze miejsce 500,00 złotych, za drugie miejsce 300,00 złotych i za trzecie miejsce 200,00 złotych
-
Każdy uczestnik konkursu otrzyma okolicznościowy dyplom.
§ 9. Postanowienia końcowe
-
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym konkursem należy kierować na adres biura poselskiego
-
Osobami upoważnionymi do udzielania informacji o konkursie są organizatorzy oraz Dyrektor biura poselskiego Milena Wilkońska
-
Regulamin konkursu wraz z załącznikami dostępny jest na stronie FB Posła na Sejm Arkadiusza Iwaniak
-
Dane teleadresowe biura: Biuro Poselskie Posła na Sejm RP Arkadiusza Iwaniak, Płock, ul. Rembielińskiego 8, email: biuroposelskie.aiwaniak@gmail.com, tel. 513 576 646.